NOMINACJE W PIERWSZEJ EDYCJI KONKURSU GRAND ESG

W kategorii Najlepsze Wdrożenie ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):
- „#REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
Współzgłaszający: Catchers - „Elektroniczny System Medycyny Szkolnej”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Medicover - „Emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez Integratora infrastruktury przyszłości”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Emitel - „Glovo x Bank Żywności SOS – technologia w walce z marnowaniem jedzenia”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Glovo Polska - „Green Media Product”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketing
Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska - „Innowacyjny model współpracy z KLIM – wsparcie rolnictwa regeneratywnego”
Sektor finansowy i ubezpieczeniowy
Zgłaszający: BNP Paribas Bank Polska - „Nowa kotłownia biomasowa w fabryce VELUX w Gnieźnie”
Sektor budowlany
Zgłaszający: VELUX Polska - „OBIEG – punkty ESG dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja BRDA - „Obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w Papaya Films”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingu
Zgłaszający: Papaya Films - „Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji - „Otwórz Swoje Ż w Grupie Żywiec”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Grupa Żywiec - “Program Sprawny staż”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia - „Sieć Pokoleń od T-Mobile: Cyfrowa integracja seniorów”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: T-Mobile Polska
Współzgłaszający: 24/7Communication - „W kierunku ZERA”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska
W kategorii Najlepsza komunikacja wdrożeń ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):
- „#REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor handlowy
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
Współzgłaszającv: Catchers - „#rePETujemy – butelka PET na rzecz środowiska”
Sektor produkcji przemysłowej – lekkiej, innej niż FMCG oraz ciężkiej
Zgłaszający: „ALPLA” Opakowania z tworzyw sztucznych
Współzgłaszającv: Catchers - „Kampania społeczna >>Dom zaczyna się od serca<< ”
Sektor handlowy
Zgłaszający: Pepco Poland
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group - „Logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego”
Sektor logistyczny i transportowy
Zgłaszający: DB Schenker
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group - „MAMY czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Haleon Poland
Współzgłaszający: Weber Shandwick, 45PR, Fundacja Share The Care - „Wybory bez picu – Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group, Must Be Loud - „Ptaszek Staszek ćwierka o ESG”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska - „Wear Your Story – druga edycja kampanii edukacyjnej >>Dbaj o Ubranie<<”
Sektor handlowy
Zgłaszający: LPP
Współzgłaszający: Lighthouse - „Zdrowe Miasta”
Sektor medyczny i farmaceutyczny
Zgłaszający: Grupa Lux Med