Ogłaszamy nominacje w pierwszej edycji konkursu Grand ESG

Konkurs, konferencja i gala Grand ESG zostały powołane dla nagradzania najlepszych praktyk z zakresu ESG, mądre i odpowiedzialne ich komunikowanie oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska, biznesu i otoczenia.

Na konkurs można było zgłosić najlepsze wdrożenie ESG i/lub najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Nad każdą grupą obradowało oddzielne, 20-osobowe jury, którym przewodniczą: dla wdrożeń Mirella Panek – Owsiańska ekspertka CSR/ESG i zarządzania różnorodnością; dla komunikacji Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.

W kategorii Najlepsze Wdrożenie ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):

  • „#REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
    Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
    Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
    Współzgłaszający: Catchers
  • „Elektroniczny System Medycyny Szkolnej”
    Sektor społeczny NGO
    Zgłaszający: Fundacja Medicover
  • „Emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez Integratora infrastruktury przyszłości”
    Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
    Zgłaszający: Emitel
  • „Glovo x Bank Żywności SOS – technologia w walce z marnowaniem jedzenia”
    Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
    Zgłaszający: Glovo Polska
  • „Green Media Product”
    Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketing
    Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska
  • „Innowacyjny model współpracy z KLIM – wsparcie rolnictwa regeneratywnego”
    Sektor finansowy i ubezpieczeniowy
    Zgłaszający: BNP Paribas Bank Polska
  • „Nowa kotłownia biomasowa w fabryce VELUX w Gnieźnie”
    Sektor budowlany
    Zgłaszający: VELUX Polska
  • „OBIEG – punkty ESG dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych”
    Sektor społeczny NGO
    Zgłaszający: Fundacja BRDA
  • „Obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w Papaya Films”
    Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingu
    Zgłaszający: Papaya Films
  • „Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
    Sektor społeczny NGO
    Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
  • „Otwórz Swoje Ż w Grupie Żywiec”
    Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
    Zgłaszający: Grupa Żywiec
  • „Program Sprawny staż”
    Sektor społeczny NGO
    Zgłaszający: Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia
  • „Sieć Pokoleń od T-Mobile: Cyfrowa integracja seniorów”
    Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
    Zgłaszający: T-Mobile Polska
    Współzgłaszający: 24/7Communication
  • „W kierunku ZERA”
    Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
    Zgłaszający: Carlsberg Polska

W kategorii Najlepsza komunikacja wdrożeń ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):

  • „#REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
    Sektor handlowy
    Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
    Współzgłaszającv: Catchers
  • „#rePETujemy – butelka PET na rzecz środowiska”
    Sektor produkcji przemysłowej – lekkiej, innej niż FMCG oraz ciężkiej
    Zgłaszający: „ALPLA” Opakowania z tworzyw sztucznych
    Współzgłaszającv: Catchers
  • „Kampania społeczna »Dom zaczyna się od serca«”
    Sektor handlowy
    Zgłaszający: Pepco Poland
    Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
  • „Logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego”
    Sektor logistyczny i transportowy
    Zgłaszający: DB Schenker
    Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
  • „MAMY czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby”
    Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
    Zgłaszający: Haleon Poland
    Współzgłaszający: Weber Shandwick, 45PR, Fundacja Share The Care
  • „Wybory bez picu – Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
    Sektor społeczny NGO
    Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
    Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group, Must Be Loud
  • „Ptaszek Staszek ćwierka o ESG”
    Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
    Zgłaszający: Carlsberg Polska
  • „Wear Your Story – druga edycja kampanii edukacyjnej »Dbaj o Ubranie«”
    Sektor handlowy
    Zgłaszający: LPP
    Współzgłaszający: Lighthouse
  • „Zdrowe Miasta”
    Sektor medyczny i farmaceutyczny
    Zgłaszający: Grupa Lux Med